აბონენტთა მომსახურების გაუმჯობესებისა და ეფექტურობის გაზრდის მიზნით, სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-ს ქოლ ცენტრში ახალი კომპიუტერული პროგრამა დაინერგა. პროგრამა მთლიანად მორგებულია კოპანიის ბიზნეს პროცესებზე, რაც გაცილებით ეფექტურს გახდის შემოსული ზარების დამუშაევებას და მათზე რეაგირებას.
აბონენტთა მომსახურების კუთხით, იცვლება მოხმარებბელთა მხირდან დაფისირებული დავალების გადაცემის ფრომაც, რაც შესაძლებელს გახდის აბონეტის მოთხოვნის დაკმაყოფილებას უფრო სწრაფად და ეფქტურად. ქოლ ცენტრი აღჭურვილი იქნება ინტერაქტიული ხმოვანი შეტყობინების სისტემით, რაც მომხმარებლისთვის შესაძლებელს ხდის გარკვეული ტიპის ინფორმაციის მღებას უშუალოდ ოპერატორთან დაკავშირების გარეშე.
მიმდინარე წლის აპრილიდან განხორციელდება სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“-ს ქოლ ცენტრის როგორც სტრუქტურული, ასევე ფუნქციონალური რესტრუქტურიზაცია; შედეგად, გაიზრდება თანამშრომელთა რაოდენობა და ახალი სტრუქტურა მიმართული იქნება უფრო მეტ ზარზე რეაგირებისთვის – ნაპასუხები ზარების პროცენტული მაჩვენებელი საგრძნობლად გაიზრდება.
სს „ენერგო-პრო ჯორჯია“ მომავალშიც განაგრძობს აბონენტთა მომსახურების გაუმჯობესების კუთხით, ახალი პროექტების დანერგვას.